Forretningsmodel - Populære udbydere


Ingen binding
Bedst til prisen
Virker i hele EU


Ingen binding, ingen gebyrer
Nordens stærkeste netværk
Danmarks bedste kundeservice


Ingen binding, ingen gebyrer
Danmarks mest tilfredse kunder
Stærkeste dækning i DK
- Indholdsfortegnelse
6 punkter
- Læsetid
4 minutter
- Siden er opdateret
16/05-2022
Forretningsmodel
Udover at mp.dk bestræber sig på at lave den bedst mulige sammenligningsservice i Danmark, så er der også en kommerciel forretningsmodel bag mp.dk. Den kan du læse mere om nedenfor og derigennem blandt andet blive klogere på, hvordan mp.dk tjener penge og hvordan det kommercielle aspekt påvirker servicen.
Indtjening
Hver gang mp.dk henviser en bruger til et mobilselskab modtages kommission fra det pågældende selskab. Det kan enten være en betaling pr. klik videre fra mp.dk eller kommission, hvis brugeren bestiller et mobilabonnement gennem selskabet.
Sammenligningsservicen går forud for indtjeningen, om end de er tæt beslægtet til fordel for mp.dk såvel som brugerne. Du kan læse mere herom i afsnittet Service vs. indtjening.
Når du besøger mp.dk og klikker dig videre lagres en cookie i din internetbrowser som fortæller, at hvis du bestiller et mobilabonnement indenfor 30 dage derefter, så skal salget tilskrives mp.dk, hvorved det udløser kommission.
Du kan læse mere i vores cookiepolitik omkring, hvordan vi lagrer cookies og hvad vi ellers bruger disse til.
Service vs. indtjening
Som tidligere beskrevet modtager mp.dk kommission, hver gang en bruger enten klikker sig videre eller bestiller et mobilabonnement. Det kan derfor synes attraktivt at påvirke brugerne i en retning, sådan at indtjeningen er så høj som mulig.
Servicen går imidlertid på visse områder forud for indtjeningen, da gennemsigtighed og service er hvad der skaber indtjeningsmulighederne for mp.dk i første omgang.
Hvis mp.dk f.eks. henviser en masse brugere til et selskab, som ikke lever op til deres forventninger, vil det medføre en dårlig oplevelse for brugerne. Det vil skabe en situation, hvor deres tillid til mp.dk reduceres, hvorfor de muligvis ikke vil anvende mp.dk i fremtiden eller anbefale andre at gøre det.
Ved at sikre at brugerne henvises til det bedste mobilselskab for dem, sikrer mp.dk at både brugere og selskaber er tilfredse.
Har du spørgsmål?
Hvis du har spørgsmål omkring mp.dks forretningsmodel, bedes du kontakte os via [email protected]
Forretningsmodel - Populære udbydere


Ingen binding
Bedst til prisen
Virker i hele EU


Ingen binding, ingen gebyrer
Nordens stærkeste netværk
Danmarks bedste kundeservice


Ingen binding, ingen gebyrer
Danmarks mest tilfredse kunder
Stærkeste dækning i DK