TV2, Penge & Privatøkonomi, Jyllandsposten, Ekstra Bladet, Alt om Data, Metroexpress
mp.dk - mobilpriser på nettet
Angiv søgekriterier
0 min.
Fri tale
0 MB
Fri data
Fri SMS/MMS
Fri SMS/MMS
closecheck
4G hastighed
4G hastighed
closecheck
Gratis oprettelse
Gratis oprettelse
closecheck
Ingen binding
Ingen binding
closecheck
Musik
Musik tjeneste
closecheck
Streaming tjeneste
Streaming tjeneste
closecheck
Online magasiner
Online magasiner
closecheck
Udlandstelefoni
Fordele i udland
closecheck

Call me

Call me har et slogan, der lyder tal ordentligt fordi de er af den overbevisning, at god kommunikation er essentielt for menneskers trivsel. Af samme årsag står Call me bag en række trivselsprojekter på skoler, i familier, i sportsklubber og flere steder.

Betingelser og vilkår

For at tegne et abonnement hos Call me skal du være myndig. Herudover skal du oplyse navn, CPR-nummer og adresse, hvorefter Call me verificerer dine oplysninger gennem CPR-registret. Oplysningerne bruges til at levere varer og foretage kreditvurderinger. Dine oplysninger bliver gemt i fem år og du kan til enhver tid få indsigt i hvilke oplysninger Call me har på dig og du har ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Dine oplysninger vil ikke blive givet videre til tredjemand.

Du skal være bosiddende i Danmark for at kunne oprette et abonnement hos Call me. Flytter du til udlandet, kan Call me opsige dit abonnement uden varsel

En aftale med Call me er gældende idet du trykker ”køb” såfremt du ønsker et produkt, eller så snart Call me har aktiveret dit simkort og dermed godkendt dig som kunde.

Når du bestiller en vare eller et mobilabonnement hos Call me er det den pris, der stod på hjemmesiden den pågældende dag, som gælder. Ændres priserne efterfølgende hæfter du således ikke for det. Alle priser er opgivet inklusiv moms. Du kan kun få leveret produkter til danske adresser.

Hos Call me har du 14 dages returret fra den dag, du modtager varen. Du skal oplyse Call me om fortrydelse senest 14 dage efter du har modtaget varen, og returnere denne senest 14 dage efter du har oplyst, at du har fortrudt dit køb. Har du taget varen i brug, hæfter du for dette. Når du sender en vare retur, er det vigtigt at du husker at medsende ordrebekræftelse eller faktura som dokumentation. Du får det beløb, du har betalt tilbage så snart Call me har modtaget varen.

Du kan ikke købe produkter hos Call  me uden at oprette et abonnement også. Annulleres aftalen, skal du betale forskellen på kampagneprisen på produktet og den vejledende pris, eller levere produktet tilbage. Nogle produkter er operatørlåst til Call me, i disse tilfælde kan du mod et gebyr få låst produktet op. Det vil sige, at du ikke kan købe en telefon med et abonnement, og kun bruge fortrydelsesretten på abonnementet eksempelvis.

Du modtager automatisk specificerede regninger fra Call me hvor takstzoner i Danmark, opkald til danske numre samt opkald til udenlandske numre indgår. Du kan til enhver tid få en fuldt specificeret regning, hvor klokkeslæt, oplysning af kaldt nummer, samtalens varighed og pris indgår. Herudover har du som Call me kunde en gratis spærringstjeneste. Med denne tjeneste kan du spærre bestemte typer af opkald, herunder opkald fra eller til udlandet.

Du har mulighed for at tilmelde dig saldokontrol, hvilket indebærer, at du vælger en saldokontrolgrænse, og så snart denne nås, spærrer Call me for udgående trafik. Dette kan være en fordel til børn eller unge.

Når du opretter et abonnement hos Call me opkræves der en oprettelsesafgift, som opkræves idet abonnementet oprettes eller den første faktura herefter. Abonnementsafgifter betales enten månedsvis forud eller månedsvis bagud, og alle øvrige forbrugsafgifter opkræves månedsvis bagud. Såfremt du ikke betaler rettidigt, kan Call me udsende rykkergebyrer eller indberette dette til inkasso. Spærres din enhed, vil Call me opkræve et gebyr for genåbning.

Ændres der i Call mes tjenester, gebyrer eller afgifter, bliver du informeret om dette senest en måned inden ændringens ikrafttrædelse, således du har mulighed for at opsige aftalen. Du bliver dog ikke informeret såfremt ændringerne er til din fordel, men sådanne ændringer kan til enhver tid findes på Call mes hjemmeside.

Erhverv

Når du er er erhvervskunde hos Call me skal du oplyse adresse- eller navneændringer direkte til Call mes kundeservice telefonisk. Er dit simkort tilknyttet et mobilabonnement hos Call me, må det ikke benyttes til andet hardware end mobiltelefoner. Du kan se mere om de forskellige muligheder og bestille som erhvervskunde her: https://www.callme.dk/bestil-mbb

Bredbånd

Når du har en aftale med Call me om mobilt bredbånd, gælder ovenstående betingelser og vilkår samt en række tillægsvilkår. Disse indebærer datatrafik på GPRS/EDGE og 3G netværk. Herudover gælder at der er en månedlig forbrugsgrænse, som du vælger når du opretter et abonnement, overskrider du det aftalte forbrug, vil Call me nedsætte hastigheden. Call me garanterer ikke for den fulde dækning da dette afhænger af, hvor i landet du befinder dig i forhold til master, fysiske forhold mv. Ønsker du at benytte dig af mobilt bredbånd i udlandet, skal du henvende dig til Call mes kundeservice, da der som udgangspunkt er spærret for dette.

Udlandet

Når du har abonnement hos Call me har du automatisk et dagligt loft på dit dataforbrug når du befinder dig i udlandet. Tjenesten kaldes Surf Norden/EU og har til formål at sikre, at du ikke overstiger et bestemt beløb, medmindre du selv vælger det på Call mes hjemmeside. Du modager besked når du har brugt 80% af den aftalte data, således du har mulighed for, at påfylde mere data. Når du har brugt al den aftalte data, spærres din enhed for udgående trafik i udlandet. Der bliver automatisk åbnet for data ved midnat dansk tid.

Just Like Home Norden og Baltikum

Med Just Like Home Norden og Baltikum inkluderet i dit abonnement, har du tale, data, sms og mms i hele Norden og Baltikum. Når du har opbrugt det indhold der er i din pakke, betaler du danske standardtakster. Du kan dog ikke vælge denne tjeneste, hvis du står i RKI.  

Just Like Home EU

Når du har Just Like Home EU får du tale, data, sms og mms fra EU til danske numre. Hvor meget du har af de pågældende tjenester, afhænger af dit abonnement og du kan få oplysning om dette på Call mes hjemmeside. Du betaler for denne service uanset om den er taget i brug eller ej, da den er en del af abonnementet. Der må dog kun registreres 45 dages brug i udlandet på en periode på 90 dage. Det vil sige, at du kun må bruge tjenesten halvdelen af tiden i de lande, tjenesten gælder. Bruger du udover dette, betaler du almindelig dansk takst. Grunden hertil er, at tjenesten er beregnet til periodevis brug i udlandet, såsom ferier eller forretningsrejser. Du har en opsigelsesperiode på denne service på 30 dage.

Rabat aftaler

Call me har indgået samarbejde med en række forskellige virksomheder. For dig betyder det, at såfremt du er medlem af  og har et gyldigt medlemsnummer hos en af samarbejdspartnerne, kan du opnå forskellige rabatter hos Call me. Du kan se mere om hvordan, du opnår rabat og hvilke samarbejdspartnere Call me har, her: https://www.callme.dk/om-callme/rabataftaler