Anbefalet af: Anbefalet/Omtalt af:
tv2
ekstra-bladet
politiken
jyllands-posten
Vi støtter:
ingenco2
Taletid
Data
Valgmuligheder
Netværk
Anmeldelser

Mobilselskaber på mp.dk

OiSTER


OiSTER

OiSTER

Betingelser og vilkår

Betingelser og vilkår
Som kunde hos OiSTER har du mulighed for at holde dig informeret om dit forbrug, opdatere din konto, se betalingskvitteringer mv. på ”Mit OiSTER”, som du kan finde via følgende link: https://www.oister.dk/selvbetjening/login/ . OiSTER kræver et mindre beløb for opfyldning af din konto, dette gælder hvad enten du betaler manuelt eller bruger automatisk optankning. Beløbet afhænger af dit betalingskort.

Betaling af abonnementet sker månedsvis forud sammen med eventuelle afdrag. Dit forbrug trækkes løbende fra din OiSTER-konto, så længe det foregår i Danmark. Bruger du din service i udlandet, kan der gå op til en måned, før beløbet fratrakkes din OiSTER-konto. Har din saldo været negativ i længere end syv dage eller med mere end 200 kr., lukkes din konto og din forbindelse spærres. Det vil sige, at du hverken kan foretage eller modtage opkald eller beskeder. Ved forsinket betaling har OiSTER ret til at fremsende rykkere samt indberette til inkasso.

OiSTER har til enhver tid ret til at indhente oplysninger fra uafhængige kreditoplysningsbureauer eller advarselsregistre for at kunne foretage kreditvurderinger på dig. Såfremt din kreditgrænse ændres, modtager du besked.

Når du køber et produkt hos OiSTER afhænger leveringstiden af, hvilket produkt du har købt, men OiSTER stræber altid efter at levere det hurtigst muligt, hvilket ofte er tre-fem hverdage. Det er dit ansvar som kunde, at sikre at dit produkt eller udstyr er CE-mærket samt at du bruger udstyret i overensstemmelse med dets formål. Dette gælder uanset om du har købt dit produkt gennem OiSTER eller andetsteds. For at kunne bruge OiSTERs udstyr, kræves det, at udstyret er understøttet 3G/UMTS/HSDPA/4G, du kan tjekke dette gennem OiSTERs kundeservice http://support.oister.dk/hc/da , eller på producentens hjemmeside.

Du har som kunde hos OiSTER altid 14 dages fuld returret fra du modtager din vare, når du køber et produkt, uanset om fortrydelsen er begrundet eller ej. Drejer det sig om et tegnet abonnement, gælder fortrydelsesretten fra den dag, kontrakten blev underskrevet eller du bestilte varen. Ønsker du at gøre brug af fortrydelsesretten, kan du enten skrive en mail til kundeservice eller sende et fysisk brev. Modtager du et fysisk produkt, skal dette være sendt til OiSTER senest 14 dage efter, du har informeret om, at du har fortrudt dit køb, og være i samme stand som da du modtog det. Du vil få returneret dine betalinger senest 14 dage efter OiSTER er blevet informeret om, at du har fortrudt, og tilbagebetalingen sker via samme måde, som produktet blev betalt på.

Dækning

Dækning
Du kan altid blive oplyst om den aktuelle dækning via følgende link: https://www.oister.dk/mobilabonnement/?info=daekningskort samt driftsforstyrrelser via OiSTERs kundeservice. Nogle steder i Danmark vil netværket overgå til udenlandsk, og du risikerer i disse tilfælde at hæfte for betalingen. Derfor skal du altid holde dig informeret om, hvilket netværk du bruger, specielt når du befinder dig i områder, som er i udkanten af Danmark. I nogle tilfælde vil der dog være dårlig forbindelse; eksempelvis hvis tjenester eller netværk opdateres, hvis du bruger udenlandsk netværk, hvis dit produkt ikke understøtter den pågældende tjeneste, vejrproblemer eller radioforstyrrelser grundet tunneller eller andre fysiske forhindringer. OiSTER kan ikke garantere, at din forventede hastighed kan opnås i praksis altid da afstand til sendemaster, terræn- og bygningsforhold kan have indvirkning på dette.

Mobil

Mobil
For at oprette et mobilabonnement hos OiSTER, skal du have bopæl i Danmark, have folkeregisteradresse i Danmark, et gyldigt betalingskort og være myndig. Herudover gælder i øvrigt ovenstående betingelser og vilkår.

OiSTER stræber efter at være lette og overskuelige at have med at gøre, derfor har de også skræddersyet forskellige abonnementer, så du selv kan tilpasse det alt efter eget behov. Skulle dine behov ændre sig, kan du også altid tilpasse dette i abonnementet, eksempelvis kan du, hvis du flytter til udlandet, ændre dit abonnement, således det bliver billigere for dig i en periode. Alt i alt sikrer OiSTER at du kan få et abonnement, som passer til dig uanset om du taler meget i telefon, eller ikke gør.

Bredbånd

Bredbånd
Med et bredbånd gennem OiSTER får du sikker og stabil forbindelse til internettet og op til 11 brugere kan være online samtidig. Du kan desuden tage din trådløse router med og sætte op alle steder, så længe der er strøm. OiSTER benytter sig af 3’s 3G netværk, som er et af de største i Danmark. Du er derfor sikret god og stabil forbindelse. Din hastighed afhænger dog af hvor i landet du befinder dig og hvornår på døgnet, du benytter din tjeneste, hvilket modem du har og hvor mange andre brugere, der er online. Du kan finde det aktuelle dækningskort her: https://www.oister.dk/mobilabonnement/?info=daekningskort , hvilket giver en overordnet oversigt over, hvordan din dækning burde være.

Privat

Privat
Når du opretter et abonnement hos OiSTER skal du oplyse CPR-nummer, navn, folkeregisteradresse, og eventuelt telefonnummer og gyldig e-mail adresse. Det er din pligt som kunde at indberette OiSTER om ændringer i oplysningerne. Personoplysninger bruges til administration af dit abonnements- og betalingsinformation, levere tjenester, der kræver behandling af trafik- eller lokaliseringsdata, administrere de tjenester du som kunde anvender, og for at overholde lovgivningen hvad gælder at oplysninger skal gemmes i mindst et år, forhindre ulovlig brug eller brug som strider imod abonnementets aftale, og til at videregive oplysninger til politi eller redningstjeneste, hvis dette bliver aktuelt, eller videregive oplysninger til eksempelvis nummeroplysningen, medmindre du har valgt en hemmeligholdstjeneste. Det er dog kun betroede medarbejdere hos OiSTER, som har adgang til dine oplysninger og personlige oplysninger videregives ikke til tredjemand. Du har som kunde altid adgang til, hvilke oplysninger OiSTER har på dig.

Du modtager mails eller sms beskeder om ændring af abonnementsvilkår, betalingspåmindelser, ordrebekræftelser, rykkerbreve og inkassovarsling til det telefonnummer eller e-mail adresse, du har oplyst, men OiSTER kan sende fysiske breve, hvis dette bliver nødvendigt.

Erhverv

Erhverv
Som erhvervskunde hos OiSTER skal du kunne oplyse virksomhedens navn, adresse, selskabsform, CVR-nummer, mobilnummer og gyldig e-mail adresse. Oplysningerne skal kunne dokumenteres og ændringer skal opdateres straks.

Forsikring

Forsikring
OiSTER har ikke samarbejde med nogle forsikringsselskaber, hvorfor du skal forsikre din telefon eller andet produkt gennem eget forsikringsselskab, hvis du ønsker det forsikret. Er der problemer med dit produkt, vil OiSTER dog være behjælpelige i det omfang det er muligt. Du kan se guides til de hyppigst forekomne problemer her: http://support.oister.dk/hc/da/articles/200935618-Reparation-af-din-telefon

Til toppen
Brug for hjælp?
Janus
Jeg sidder klar til at hjælpe dig!
Få hjælp til at vælge
Hej! Må jeg hjælpe dig med at finde et billigere mobilabonnement?
Hvilket mobilselskab har du i dag?
Hvor meget taletid har du inkluderet i dit mobilabonnement?
Hvor meget data har du inkluderet i dit mobilabonnement?
Lige et sidste spørgsmål :) Hvor meget betaler du for dit mobilabonnement per måned?
Tak for dine svar. Lad os se om det ikke er muligt for dig at spare penge på dit mobilabonnement. Jeg sender dig direkte til søgeresultatet når jeg har lavet søgningen for dig.