TV2, Penge & Privatøkonomi, Jyllandsposten, Ekstra Bladet, Alt om Data, Metroexpress
mp.dk - mobilpriser på nettet
Angiv søgekriterier
0 min.
Fri tale
0 MB
Fri data
Fri SMS/MMS
Fri SMS/MMS
closecheck
4G hastighed
4G hastighed
closecheck
Gratis oprettelse
Gratis oprettelse
closecheck
Ingen binding
Ingen binding
closecheck
Musik
Musik tjeneste
closecheck
Streaming tjeneste
Streaming tjeneste
closecheck
Online magasiner
Online magasiner
closecheck
Udlandstelefoni
Fordele i udland
closecheck

TELMORE

TELMORE finder det vigtigt, at være tilgængelige for sine kunder. Derfor kan du finde TELMORE på diverse sociale medier såsom Facebook, Twitter, Instagram, Trustpilot og Youtube. Her kan du blandt andet stille spørgsmål, få indsigt i hverdagslivet hos TELMORE, se eller gense reklamefilm og læse om andres erfaringer med TELMORE.

TELMORE har eksisteret siden 2000 og startede oprindeligt som et modsvar på de større telefonivirksomheders høje priser og uoverskuelige abonnementer. TELMORE var det første telefoniabonnement som kun fandtes på nettet, og gav dermed kunderne mulighed for selv at betjene sig online. TELMOREs grundidé er altså baseret på gennemskuelige priser og kunderne først. Ifølge TELMORE bliver de vurderet højt på at services og produkter fungerer, kunderne bliver behandlet ordentligt, regningerne er korrekte og at virksomheden er til at stole på. Hos TELMORE bliver intet skrevet med småt, og der kommunikeres i et sprog der er til at forstå.

Betingelser og vilkår

Der er nogle generelle betingelser og vilkår som kunde hos TELMORE, men de forskellige tjenester har tillægsvilkår, som der skal tages højde for. Du kan altid se i ordrebekræftelsen på dit valgte abonnement, præcis hvilke tillægsvilkår, du skal være opmærksom på.

For at kunne være abonnement hos TELMORE skal du først og fremmest være myndig. Herudover skal du have en gyldig e-mail idet TELMORE udelukkende er elektronisk. Du vil blive kontaktet via den oplyste e-mail vedrørende ordrebekræftelser, aftaler med TELMORE, ændringer af priser og vilkår af abonnement. TELMORE kan dog sende fysiske breve, hvis dette findes nødvendigt.

Som kunde hos TELMORE har du altid 14 dages returret, efter du har modtaget ordrebekræftelsen.

TELMORE bruger dine personlige oplysninger og forbrugsdata til at kunne opkræve betaling for dit forbrug. Præcis hvilke oplysninger TELMORE gemmer, afhænger af hvilken tjeneste du benytter dig af, og personlige oplysninger omfatter blandt andet navn, adresse, e-mail, telefonnummer, ip-adresse, den overførte datamængde, begyndelsestidspunkt og varighed af opkald. Herudover gælder for mobiltjenester, at sim-kortets IMSI/ICC, telefonen IMEI-nummer og lokaliseringsdata gemmes, og for internettjenester gemmes serienummeret på computeren og ip-adresser.

Det er dit ansvar som kunde, at sikre, at de enheder du tilslutter TELMOREs net, er CE-mærket og at enheden kan tilsluttes TELMOREs net samt at den bruges i overensstemmelse med formålet.

Al kontakt med TELMORE foregår elektronisk via selvbetjeningen på TELMOREs hjemmeside. Her kan du blandt andet se gældende aftaler med TELMORE, se dit forbrug, betalinger, saldo og opkaldslister. Herudover kan du optanke din TELMORE-konto, spærre din enhed, ændre koder, ændre personlige oplysninger såsom adresse og e-mail, samt du kan bestille nye varer.

TELMORE udsender ikke regninger, men du kan altid finde dit forbrug og betalinger på via selvbetjeningssystemet.

Betaling til din TELMORE-konto sker også elektronisk, og det er dit ansvar som kunde, at sikre, at din saldo er positiv. Der kan både optankes manuelt mod et gebyr, og via automatisk betaling. Betaling sker altid månedsvis forud, og med automatisk betaling trækker TELMORE direkte fra dit kreditkort. TELMORE har dog ret til at trække et gebyr for denne service. Automatisk betaling indebærer, at TELMORE trækker hver den 1. i måneden, såfremt TELMORE-kontoen ikke er negativ i løbet af måneden. Er den det, vil TELMORE trække løbende. Du vil altid modtage besked herom. Når du opretter en aftale om automatisk betaling, vælger du et beløb, som der trækkes hver gang. Er dit valgte beløb eksempelvis på 199 kr., fordi du har en pakkeløsning, som koster dette, og din saldo bliver negativ med 10 kr., vil TELMORE stadig trække 199 kr. TELMORE trækker dog max 1000 kr. pr. dag.

Har du flere abonnementer hos TELMORE og er tilmeldt automatisk betaling, trækker TELMORE pr. abonnement. Hvis du tilmelder dig automatisk betaling, får du ikke besked såfremt din saldo bliver negativ, men du får dog besked når der er trukket penge fra din konto. Er der ikke dækning på dit kreditkort, vil du få besked herom.

Forbrugsafgifter og gebyrer trækkes løbende direkte fra dit kreditkort. Er din saldo under 50 kr., får du besked, og rammer din saldo 0, får du besked via e-mail eller sms. Er din TELMORE-konto negativ med mere end 200 kr., eller længere tid end syv dage, spærres der for udgående opkald, sms, mms og data. Denne spærring ophæves automatisk når det negative beløb indbetales. Der kan dog være forsinkelser på forbruget, og du kan derfor risikere at få besked om, at der er 30 kr., på din TELMORE-konto, selvom den måske allerede er gået i minus.

Indbetales der ikke på din TELMORE-konto, kan TELMORE sende rykkere og indberette dette til inkasso, og i øvrigt opkræve et aktieringsbeløb.

TELMORE har ret til at lukke din TELMORE-konto såfremt du ikke overholder diverse forpligtelser eller hvis TELMORE finder dit forbrug betydeligt anderledes end normalt. Forpligtelser, som giver TELMORE ret til at spærre din konto er blandt andet, at du betaler oprettelsesafgift rettidigt, der indbetales på din TELMORE-konto såfremt den er negativ, og bruger udstyr som er CE-mærket. Herudover må du ikke udøve chikane mod TELMOREs medarbejdere eller øvrige kunder og oplyse urigtige informationer.

Betaler du ikke eventuel forfalden gæld, kan du ikke oprette et nyt abonnement hos TELMORE før dette er betalt.

Ønsker du at opsige dit abonnement, kan dette gøres med en måneds varsel eller mod et gebyr som indeholder det beløb, som dækker dit abonnement frem til opsigelsen. Er der bindingsperiode på dit abonnement, kan abonnementet kun opsiges såfremt du indbetaler hele beløbet for bindingsperioden. Har du penge stående på din TELMORE-konto, vil de tilbagebetales senest en måned efter opsigelsesperioden.

Privat

Som privatkunde hos TELMORE skal du ved oprettelse oplyse navn, folkeregisteradresse og e-mailadresse. Som enkeltmandsvirksomhed skal der yderligere oplyses CVR-nummer. I øvrigt gælder ovenstående betingelser og vilkår, samt eventuelle tillægsvilkår, som afhænger af type af abonnement.prs der. vælger sikrer en forbruelser og vilkrmærksom pånår du befinder dig i udlandet.d nulstilles der. vælger sikrer en forbru

MobilChef

MobilChef kan med fordel bruges af virksomheder eller familier. Med MobilChef kan flere TELMORE-numre samles under en konto, således du kan holde overblik over medlemmernes forbrug, redigere medlemmernes abonnementer, overføre penge, sikre faste betalinger eller automatisk optankning på medlemmernes abonnementer. Herudover kan medlemmerne inddeles i grupper, eksempelvis afdelinger på arbejdspladsen. Det er gratis at oprette en MobilChef konto og tilføje medlemmer på denne.

Bredbånd

Har du mobilt bredbånd hos TELMORE, gælder ovenstående generelle betingelser og vilkår. Herudover indebærer en aftale om mobilt bredbånd, at du ikke har mulighed for, at benytte abonnementet til telefoni idet taletidskortet er spærret for taletrafik. Til gengæld har du mulighed for at sende og modtage sms og mms, og at du har adgang til 3G i områder med 3G dækning. Er du i tvivl om forbrugsgrænse, hastighed eller pris, kan dette findes i din ordrebekræftelse.

Når du bruger mobilt bredbånd, er internetadgangen ikke krypteret.

Når der oprettes en aftale om mobilt bredbånd, skal du vurdere, om du ønsker et fast månedligt beløb, eller et fast dagligt beløb. Det faste beløb er din forbrugsgrænse. Vælger du at opgøre forbruget månedligt, vil dette blive opgjort den første i måneden og dermed nulstilles der. Bruger du ikke al din data, overføres dette ikke til næste måned. Vælger du dag-til-dag-grænse, beregnes forbruget pr. dag. Overstiger du din forbrugsgrænse, kan TELMORE spærre eller nedsætte din hastighed. Datamængden kan i øvrigt ikke bruges i udlandet, og der takseres dermed separat såfremt du befinder dig i udlandet.